marți, 13 noiembrie 2012

Continuare Păcală

Păcală- partea a II-a

PĂCALĂ: Cât e ceasul , Ursache?

URSUL: 12 NOAPTEA. Ce ciudat! E atâta lumină de parcă ne-am afla în miezul zilei.

PĂCALĂ: Am impresia că e o farfurie zburătoare.

URSUL: Eu n-am mai văzut farfurii care să zboare singure. Ia uite ce verde e, parcă ar fii mâncat spanac.Zmeu cu ochelari? Ce caricatură!

EXTRATERESTRUL: Zgri, bri, hri....stri, dri, pri....

URSUL: Zmeii ce limbă vorbesc Păcală?

PĂCALĂ: Nu înțeleg.

URSUL: Ăsta e un zmeu mut. Să nu știe el o limbă internațională. Da unde e paloșul?

PĂCALĂ: L-o  fi uitat acasă.

URSUL: Mie nu mi-e frică de zmei paralaei. Dacă-i fac un vânt cu laba dau cu el de pământ Pare blând.

EXTRATERESTRUL: Zmei buni......

URSUL: Ce-ai zis Păcală?

PĂCALĂ: Eu n-am zis nimic.

EXTRATERESTRUL: Zmei buni......

URSUL: Mi se pare că îngână ceva.

EXTRATERESTRUL: În-gâ-nă.

URSUL: Ai auzit Păcală?

PĂCALĂ: N-am auzit Ursache.

EXTRATERESTRUL: Ursache, ursache....

URSUL: Aoleu, pe mine mă strigă. Adică nu mă strigă, mă doare urechea. Am otită.

ETRATERESTRUL: Otită, otită...

PĂCALĂ: N-ai nimic Ursache. Ești sănătos tun.

EXTRATERESTRUL: TUN....tun...

URSUL: Păcală, cred că ființa asta verde vrea să tragă cu tunul în noi.

PĂCALĂ: Mai devreme spuneai că-i dai un brânci, că faci, că dregi.....

URSUL: Fără tun dragă, noi suntem pacifiști. Nu vreau să am de-a face cu jivine verzi.

PĂCALĂ: Zmeul ăsta e mai deștept ca tine. Tu ești în stare să construiești o navă cosmică?

URSUL: Nici n-am nevoie, eu m-am obișnuit aici pe Pământ. Cine știe ce puteri ascunse o avea zmeul în el?

EXTRATERESTRUL: Cine știe ce puteri ascunse o avea zmeul în el...

URSUL:L-ai auzit? S-a dat de gol.

PĂCALĂ: Calmează-te. Nu te-ai prins că ne învață limba?Vrea să comunice cu noi.

URSACHE: C e repede învață zmeii limbi străine! Eu cât m-am căznit să învăț cuvintele și obiceiurile oamenilor!

EXTRATERESTRUL: Eu înțelege toate limbile prin telepatie, adică prin undele transmise de creier. Eu nu mănâncă și consumă energie solară.

URSUL: Cum vine asta? Nu poți gusta nici mure?

EXTRATERESTRU: Mie nu-mi place mure.

URSUL: Ce păcat! E rău să fii extraterestru. Nu vrei să fii pământean să locuiești cu noi? Văd că mâncare nu ceri, de dormit, dormi?

EXTRATERESTRUL: Ce este acela ”dormit”?

-cei doi râd-

EXTRATERESTRUL: Eu nu a priceput ce ați spus.

PĂCALĂ: Am râs.Dacă nu știi să râzi te-nvățăm noi. Ce zici mergi cu noi mai departe să-l găsim pe zmeul fioros?

-Extraterestrul dă din cap afirmativ-

ZMEUL: Cine a îndrăznit să-mi calce moșia?

URSUL: Pe mine mă întrebi?

PĂCALĂ: Ăsta e un zmeu adevărat Ursache.

URSUL: Care...care moșie?

ZMEUL: Moșia lăsată prin testament de unchiul meu. N-ați văzut panoul ”Trecerea oprită”?

PĂCALĂ: Tu n-auzi ce te-ntreabă dumnealui?

URSUL: Eu ...Eu ...nu prea știu să citesc.

ZMEUL: Învață. Du-te la școală. Ai crescut așa mare și nu știi literele alfabetului?

EXTRATERESTRUL: Zgîîîîî.....zgăăăăă..

ZMEUL: C e bolborosești găgăuță?

PĂCALĂ: E un extraterestru. Fusese programat să distrugă totul în cale.

ZMEUL: Mă faci să râd.

PĂCALĂ: Încearcă să te-apropii de el.

ZMEUL: Oleu, ce s-a întâmplat? Văd stele verzi! Pe mine nu m-a biruit nimeni până acum. Cine vrea să se lupte cu mine?Ursache!

URSUL: Eu...Eu...nu mă bat cu nimeni, fiindcă nu e frumos.

ZMEUL: Da cine? Păcală?Am chef să trântesc ceva la pământ.

URSUL: Nene Extraterestrule, dă-i odată cu bomba în el.

-aruncă o bilă, Zmeul o prinde dar imediat o aruncă-

ZMEUL: Auuu... mi-am ars degetele. Era înroșită în foc.

PĂCALĂ: Pune-i cătușele.Să-l ducem la închisoare.

URSUL: Păi nu-i  tai capul? Prâslea din povești așa ar proceda.

PĂCALĂ: Acum suntem moderni, îl predăm justiției să-l judece. Hai să-l cărăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu